Conditii livrare si retur

Home / Conditii livrare si retur

1. PLATA

Preturile prezentate includ TVA (19%).

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga, cand este cazul, si costurile de livrare.

Plata se poate face:

in numerar, la livrare (sistem ramburs);

online, prin card. Procesatorul nostru de plati este MobilPay;

prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati si un reprezentant al S.C. Fabio Comprod S.R.L. se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore in functie de procesarea platii intre bancile implicate.

2. LIVRARE

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 1-2 zile lucratoare de la data primirii comenzii.

In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor, exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile, insa facem tot posibilul ca volumul mare de comenzi sa nu afecteze termenul standard.

Livrarea comenzii se face prin curierat rapid, pe baza adresei comunicate in comanda.

Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.

Pret transport:

transportul este gratuit pe teritoriul Romaniei pentru toate comenzile cu valori mai mari de 200 Lei;
pentru comenzile cu valori mai mici de 200 LEI, costul transportului este de 15 Lei.
pentru comenzile expediate in afara Romaniei – costurile expeditiei vor fi suportate de client indiferent de valoarea comenzii si vor fi comunicate prin e-mail pentru confirmare inainte de realizarea expeditiei. Durata expeditiei, in acest caz, depinde de termenele firmei de curierat care realizeaza livrarea.

Situatii Exceptionale

In cazul comenzilor cu mai multe produse, exista posibilitatea ca produsele sa fie expediate din mai multe puncte de livrare. In aceasta situatie, veti primi mai multe colete, iar sumele ramburs vor fi corespunzatoare produselor din fiecare colet.
Exista situatii in care produsele comandate nu pot fi expediate (lipsa stoc, produs achizitionat in acelasi timp de alt client, produs defect). In aceste situatii, va vom informa in cel mai scurt timp posibil (prin e-mail) si vom initia rambursarea contravalorii produselor respective, in cazul comenzilor achitate cu cardul.

3. RETURUL SI SCHIMBUL DE PRODUSE

Poti returna sau schimba produsele comandate in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului, urmand pasii urmatori:

1) In cazul schimburilor de produs, este necesar sa plasezi o noua comanda pe site-ul poema.ro pentru produsul dorit, sa completezi in rubrica observatii: “Schimb produs” si sa alegi plata in sistem ramburs, apoi treci la pasul 2; pentru retur mergi direct la pasul 2.

2) Completeaza formularul de retur primit in colet (sau descarca Formularul de retur, completeaza-l si salveaza-l) conform indicatiilor din acesta.

3) Ambaleaza produsul/produsele in conditii cat mai apropiate de cele in care l-ai / le-ai primit si adauga in colet formularul completat anterior. (Formularul de retur se poate trimite completat si prin e-mail, la adresa retur@poema.ro).

4) A. Returneaza produsele GRATUIT, in orice magazin POEMA din tara. Banii vor fi returnati in 24H lucratoare de la procesarea returului, in contul IBAN indicat.

B. Apeleaza Urgent Cargus la numarul de telefon 021 9330 valabil pentru Bucuresti sau 021 9282 pentru provincie pentru a face cererea de ridicare a returului.

Tariful pentru schimbul de produs este de 25 lei in cazul in care valoarea produsului inlocuit este mai mica de 200 Lei. Daca produsul dorit la schimb are o valoare mai mare de 200 Lei, tariful pentru schimb de produs este de 12 Lei.

ATENTIE !!! In cazul in care taxa de transport se achita de catre EXPEDITOR, aceasta nu va fi rambursata!

Conditii de retur:

– Asigura-te ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare, trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare.
Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
– Completeaza formularul de retur si pune-l in cutie alaturi de factura si produsul/produsele pe care doresti sa le returnezi.
– Impacheteaza produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, te rugam sa le ambalezi intr-un mod asemanator, pentru a te asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
– Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE MASTILE SI COSTUMELE DE BAIE CARE NU PREZINTA SIGILIUL.

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.
Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.

Daca ai primit alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, te rugam sa ne contactezi in cel mai scurt timp posibil printr-un email la adresa comenzi@poema.ro, pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de POEMA.

Back to Top
Added to cart
Shopping Cart
Close

No products in the cart.

Notificare cookie

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Navigând pe acest site web, sunteți de acord cu utilizarea noastră de cookie-uri.